Verzendkosten en Levertijden

Verzendkosten

Alle prijzen van onze producten zijn exclusief verzendkosten. Wij hanteren de volgende tarieven voor verzending binnen Nederland *:

  • Bestellingen tot €250,- : €16,50  *
  • Bestellingen boven €250,- : €0,00  *
  • Pakketpost: €6,75
  • Brievenbuspakketje: €3,95

* Voor leveringen naar de Waddeneilanden, neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Verzendkosten buiten Nederland

Voor bestellingen naar:

  • België: in overleg met onze klantenservice.
  • Duitsland: in overleg met onze klantenservice.

Levertijden

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen op werkdagen vóór 16.00 uur proberen wij nog dezelfde dag bij de fabrikanten in te plannen. De maximale levertijd bedraagt 20 werkdagen. Indien er vertraging optreedt, bijvoorbeeld door niet-voorradige producten, brengen we je tijdig op de hoogte.

Gemiddelde levertijden per productsoort:

  • Hor producten: 10 tot 15 werkdagen
  • Raamdecoratie producten: 10 tot 15 werkdagen
  • Horren en raamdecoratie met een afwijkende RAL kleur: 15 tot 20 werkdagen
  • Accessoires en onderdelen: 2 tot 5 werkdagen 

Verzending

Onze verzendingen worden uitbesteed aan een gespecialiseerde transportpartner voor kwetsbare producten.

Tevens maken wij gebruik van het eigen vervoer van onze fabrikanten.

Tijdstip van levering

Na ontvangst van de Track & Trace kun je de de geschatte levertijd in de gaten houden.

Houd er rekening mee dat de levering tot aan de deurbel plaatsvindt. Voor appartementen betekent dit dat de levering wordt bezorgd tot aan de centrale hal.

Transportschade

Indien je bestelling beschadigd aankomt, meld dit direct bij de chauffeur als de schade zichtbaar is, en maak als het mogelijk is een foto. Voor later ontdekte schade, meld dit zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 5 werkdagen bij onze klantenservice.

Bestelling niet ontvangen

Als je je bestelling niet hebt ontvangen, volg dan deze stappen:

  • Controleer de Track & Trace voor mogelijke verschuivingen in de leveringstijd.
  • Controleer het bezorgadres.
  • Kijk in je brievenbus en bij buren voor mogelijke bezorging.
  • Als de bestelling nog steeds niet is ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Afhalen

In specifieke gevallen bieden wij de mogelijkheid tot afhalen bij Bestehorren.nl, dit dient vooraf in overleg te worden geregeld.
Neem in contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.